سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

بهترین سایت گردشگری

در کنار مسائل بالقوه سفر، یکی از اساسی ترین اشکال شکار اطلاعاتی است که در هنگام برنامه ریزی برای ضربه زدن به جاده یا یک هواپیما به طور یکپارچه به طور یکپارچه، یکی از اساسی ترین انواع شکار اطلاعات است که در هنگام برنامه ریزی برای ضربه زدن به جاده یا هیئت مدیره هواپیما به طور یکنواخت به طور یکنواخت به طور یکسان حمایت می کند. مناطق مختلف، کشورها و حتی مناطق متمایز در جوامع خانگی، فرار از روال زندگی روزمره را فراهم می کنند و به چشم انداز های گسترده ای با فرهنگ محلی و محیط های طبیعی منحصر به فرد کمک می کنند.
آسان است که در آنچه که قبلا در مورد یک مقصد سفر می دانید، گرفتار شده است، اما یک وب سایت بازدید کننده قانع کننده به بازگشت و گردشگران جدید کمک می کند تا مکان ها و سایر جزئیات را از ماجراهای خود بیرون کند، آنها در خارج از کشور، نزدیک خانه یا جایی قرار می گیرند در بین.
بهترین سایت گردشگری در سال 2021

Another Escape

فرار دیگر یک نشریه اکتشافی متمرکز بر بررسی ارزش های زندگی در فضای باز، محیط زیست پایدار و پروژه های خلاقانه مرتبط است، همه به سوی احساسات خوانندگان که داستان های خود را علاوه بر انتشارات کارکنان ارائه می دهند. موضوعات مبتنی بر طبیعت که آنها را پوشش می دهند، طیف گسترده ای از محتوای الهام بخش را پوشش می دهند و طراحی سایت، تصاویر نزدیک، تصاویر با کیفیت بالا را از افرادی که از بیابان ها از سراسر جهان بررسی می کنند، ارائه می دهد. محدوده کوه بزرگ صفحه اصلی برای تصویر پسزمینه خود مناسب است و فروشگاه آنلاین آنها با توصیف های کامل از کتاب های مختلف، چاپ و بسته های نرم افزاری از گالری های فروشگاه آسان به مرورگر پشتیبانی می شود.

VisitFinland

اگر شما به دنبال قرار گرفتن در معرض یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی هستید، به سختی برای پیدا کردن یک مکان بهتر از فنلاند برای چراغ های روشن شمال و ارتباط تاریخی با بابا واقعی بابا، پیدا خواهید شد. وب سایت رسمی گردشگری Findland همه موارد فوق را نشان می دهد در حالی که اطلاعات سفر ویژه ای را در مورد آب و هوا، مناظر، بخش های شهری و فرصت های سرگرمی ارائه می دهد. صفحه اصلی یک نقشه تعاملی را با تعداد زیادی از بازخورد کاربر از طریق انیمیشن های کوچک بر روی یک شبکه رنگی ساده فراهم می کند. پیمایش پایین صفحه فرود، درجه ای از اطلاعات قابل مشاهده بیشتر در صفحه را گسترش می دهد، مانند کدام شهرها برای بازدید، هتل ها برای اقامت، و چیزهای روزمره برای انجام دادن در مورد شهر، بسته به کدام مناطق بیشترین بهره را در اختیار شما قرار می دهد.

Airbnb

پلت فرم اجاره ای بزرگ گردشگری، Airbnb، یک پلتفرم برای افرادی که اجاره کوتاه مدت را در انواع مختلفی از آپارتمان ها، هتل ها و حتی خوابگاه ها اجاره می دهد، ارائه می دهد. سایت خود را هوشمندانه نشان می دهد بزرگ این شرکت - که آنها میلیون ها لیست را در حدود 70،000 شهر در سراسر جهان ارائه می دهد به بازدید کنندگان می دانند که Airbnb به معنی کسب و کار است. از آنجا که وب سایت آنها ابزار اصلی آنها و مشتریان خود را استفاده می کنند، AirBNB کار بزرگی از اولویت بندی توصیفات را انجام می دهد، بنابراین خوانندگان می توانند به ترتیب فضاهای Vett، و با استفاده از بسیاری از عکس ها از زوایای مختلف در هر لیست، مشتریان می توانند کیفیت را در یک نگاه ببینند. آنها همچنین ارائه ایمیل های تبلیغاتی و محتوای وب سایت بر اساس مقصد سفر بعدی شما برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که به طور کلی مطلوب در مورد جایی که شما هدایت می کنید.

Pitch

با استفاده از یک رویکرد بسیار شبیه به مداد به نقشه ها در سراسر سایت، شرکت بریتانیا، زمین، ارائه نام تجاری قوی برای یک فرمت بیش از حد پایه را قربانی نمی کند. ویدیوی صفحه اصلی آنها شامل برخی از اطلاعات الهام بخش در مورد کاوش در حومه های بریتانیا است و پیمایش هر بخش هوشمندانه خوانندگان را از طریق هر دو چک لیست "چگونه به زمین" (دستورالعمل های کمپینگ) و نحوه سفارش محصولات خود را آنلاین یا یک جلسه کمپینگ را به ارمغان می آورد. سایت بارها بسیار سریع است، و هر منطقه ای که آنها ذکر می کنند شامل تعاریف مختصر از آنچه که محل آن است و چه چیزی معمولا بیش از سفر بعدی خود را می پردازد، بنابراین شما می توانید دقیقا همان ماجراجویی را که می خواهید برنامه ریزی کنید.

VisitBrasil

سایت گردشگری رسمی برزیل شامل برخی از آنچه که شما ممکن است حدس بزنید با این حال، اندازه محرمانه برزیل، کشوری که تقریبا نیمی از آمریکای جنوبی را می گیرد و با پنجمین جمعیت جهان، به راحتی با تصاویری از آب و هوا و لحظات عمومی شادی کپسول نمی شود. برزیل این مشکل را با ایجاد بخش های متمایز برای مناطق مختلف بر اساس نوع محیط های طبیعی خود، کسب و کار در منطقه، و رویدادهای فرهنگی محلی در حال حاضر و در آینده نزدیک، مقابله می کند.

On the Grid

در شبکه بسیار منحصر به فرد در مقایسه با دیگران در این لیست است، زیرا آنها یک وبلاگ سفر هستند که چندین کشور و قاره ها را در اختیار دارند. برچسب آنها، "کشف جهان" به عنوان یک تماس به عمل و توضیح خدمات عمومی در اولین تصویر صفحه اصلی که می بینید عمل می کند، و فقط زیر آن یک دکمه برای انتخاب یک شهر خاص از علاقه است. فهرست الفبایی صفحه اصلی از راهنماهای مختلف شامل توصیف کامل هر مکان ممکن است، و منوی داغ سگ داغ خود را از دیدن یک شهر خاص با نقشه های گوگل در یک طرف و کسب و کار محلی شرکت انتخاب شده در سمت راست باعث می شود که چگونه به حرکت منطقه و وب سایت خود بسیار آسان است.

Toucan Cafe and Tours

کافه و تور Toucan تقریبا مانند ترکیب دو صنایع مختلف در یک راه بسیار موثر، اگر تا حدودی غیرقابل شناختی باشد. آنها یک کافه کسب و کار مبتنی بر مدلین، کلمبیا هستند و تورها را برای بازدید کنندگان و حتی مبادلات زبان برای خارجی های پرشور سازماندهی می کنند. نوار منوی صفحه اصلی آنها باعث می شود در مورد این شرکت غیر متعارف، نسیم را با دسته های به راحتی متمایز و اطلاعات اساسی در مورد بازدید از کشور (علاوه بر آنچه قهوه آنها را بزرگ می کند) یاد می گیرد. مهمتر از همه، سایت به زبان انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است زیرا آنها می دانند که بیشتر گردشگرانشان از زمینه های انگلیسی زبان می آیند.

Visit Wheeling, West Virginia

غرب ویرجینیا ممکن است برای نرخ های پایین تر گردشگری فراتر از علاقه مندان به کوه های خیره کننده، مشهور باشد، اما این نیز به عنوان یک دولت به دنبال گردشگران است، و اخیرا به دلیل یک موقعیت معروف بازی های ویدئویی، بازدیدکنندگان وب سایت را افزایش داده است. آنها حتی با توسعهدهنده بازی های ویدئویی به طور مستقیم در سایت همکاری کردند تا مشخص کنند که بازی از داستان های مختلف ارواح منطقه ای، تجربیات طبیعت را در خارج از منزل می گیرد و واقعیت های تاریخی الهام بخش مطالب بازی بود. طراحان تلاش های زیادی را برای بخش سایت به چهار بخش انجام دادند، هتل ها، رستوران ها، رستوران ها، رستوران ها، رستوران ها و سفرهای تاریخی را برای بازدید کنندگان محبوب ترین خدمات می خواهند تجربه کنند.

Travel Oregon

سایت سفر رسمی برای اورگان یک حلقه ویدئویی کامل صفحه را ارائه می دهد که «اورگان سحر و جادو» واقعا به معنای دولت است. این ویدیو الهام بخش بازدید کنندگان با توصیف مناطق متمایز است که شهرهای خود، شهرها و مقصد های طبیعی خود را تشکیل می دهند و با تماس های روشن به عمل (CTA) برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر رز، پیاده روی پیاده روی و زیبایی ساحلی دولت می پردازند. همه CTA ها از کلمات عمل مانند "سرگردان" و "کشف" استفاده می کنند تا تأکید بر سرگرم کننده تر، طبیعت به عقب بر گردیم.

Mount Kilimanjaro Guide

سایت راهنمای کوه Kilimanjaro به شدت اطلاعاتی است، با تعداد زیادی متن در هر بخش و در سراسر صفحه اصلی. این برای اکثر وب سایت ها غیر معمول است، و حتی برای سایت های توریستی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارند تا اطمینان حاصل شود مشتریان می دانند که آنها به طور منطقه ای وارد می شوند. از آنجا که اطلاعات آنها صرفا بر اساس بازدید و صعود از کوه معروف است، منطقی است که آنها محتوای تخصصی را به یک مخاطب باریک تر طراحی کنند. صفحات متن سنگین آنها مشخص می کنند که در مورد راهنمایی های آنها به افرادی که علاقمند به پیروی هستند، اهمیت می دهند و هدف قرار دادن این مخاطب به ویژه با متن توصیفی بیشتر، آنها را برای دیدگاه های متخصص بیشتر به دست می آورد، زیرا این یکی از ثروتمندترین مکان ها است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.