سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

اعمال مهربانی

اعمال مهربانی

دنیا و سلامتی خود را بهبود ببخشید

اوایل ماه مارس بود ، هنگامی که اخبار همه گیری منتشر می شد ، AnnMarie Aase همچنین از یک جنبش "مراقبتی" در سراسر کانادا ، با کمک داوطلبان به سالخوردگان و افراد در معرض خطر ، خبر داد.

آاسه می گوید: "من در Kamloops به دنبال چیزی مشابه آن گشتم و چیزی نبود." وی صفحه فیس بوک را ایجاد کرد که اکنون 4600 عضو دارد.

آاسه می گوید: "ما از طریق تلاش تیمی ، وب سایتی برای رفع نیازها و پیشنهادات فردی ، خط تلفن تلفنی ، اطلاعات در مورد منابع محلی و تحویل وعده های غذایی داریم."

این گروهی است که توسط افرادی با یک ویژگی بنیادی - مهربانی تأمین می شود.

 

مهربانی به عنوان یک سفر

وقتی والدین از مهربانی الگو می گیرند ، کودکان تمایل به پیروی از آن دارند. در مطالعه ای که اخیراً روی کودکان زیر شش سال انجام شد ، محققان مشاهده کردند که سخاوتمندی باعث آرامش بیشتر آنها می شود که به تقویت رفتار مهربان کمک می کند.

به گفته جوسلین گوردون ، مربی مجاز زندگی در کملوپس ، هرگز برای شروع سفر خیلی دیر نیست. "برخی از افراد ممکن است با تلاش بیشتری در مورد دلسوزی ، همدلی و بخشش به دیگران تمرکز کنند ، اما همه ما می توانیم این بیماری را در هر سنی توسعه دهیم."

فقط یک هفته مهربانی می تواند شما را شادتر و سپاسگزارتر کند.

مهربان بودن همچنین به افراد دارای اضطراب اجتماعی کمک می کند روابط بهتری داشته باشند و تمایل بیشتری برای برقراری ارتباط داشته باشند. گوردون می گوید: "اتصال ماده اصلی در خوشبختی است." "وقتی احساس ارتباط با دیگران ، همدلی ، آگاهی بیشتر از تجربیات دیگران داشته باشیم ، احساس غنی سازی بیشتری خواهیم کرد."

 

KINDNESS فراتر از محدودیت های فیزیکی می رود
با توجه به اینکه هنوز در چنگ همه گیر هستیم ، داوطلبانه همانطور که می دانیم تغییر کرده است ؛ اما این مانع مراقبت از مردم نیست.

آاسه می گوید: "وقتی وب سایت خود را راه اندازی کردیم ، ما افرادی با نقص ایمنی داشتیم که می خواستند کمک کنند اما با توجه به وضعیت سلامتی خود فکر می کردند نمی توانند. اما آنها می توانستند و این کار را کردند که به همه می گفتند چگونه در خانه بمانند ، زیرا دیگران در این کار تازه کار بودند. "

 

سلامتی شما بر روی مهربانی
حضور در آنجا برای دیگران پاداش های خاص خود را دارد: مهربانی نسبت به دیگران باعث افزایش سطح خوشبختی و خوشبختی شما می شود. مطالعات نشان می دهد که داوطلبان افزایش سلامت روان خود را تجربه می کنند. آنها از زندگی خود احساس خوشبختی و رضایت بیشتری دارند.

و نشان داده شده است که داوطلب شدن در اواخر زندگی باعث تقویت عملکرد شناختی و کاهش آهسته شناختی می شود.

مغز ما وقتی خوشحال هستیم اکسی توسین (معروف به "هورمون عشق") آزاد می کند و وقتی با دیگران مهربانی می کنیم خوشحال می شویم. به عنوان یک پاداش ، اکسی توسین بیشتر مهربانی و سخاوت را افزایش می دهد.

اکسی توسین می تواند به کاهش فشار خون و خطر بیماری های قلبی عروقی کمک کند. این ماده التهاب را مهار می کند ، باعث ترمیم زخم می شود و خطر اختلالات ایمنی ناشی از استرس را کاهش می دهد. سیستم ایمنی بدن شما از دوزهای مکرر هورمون شادی نیز بهره مند می شود.

اکسی توسین تنها ماده شیمیایی مغزی نیست که از طریق مهربانی ترشح می شود. دوپامین ، انتقال دهنده عصبی لذت بخش ، نیز بدن ما را تحت فشار قرار داده و باعث ایجاد احساس خوبی به نام "کمکی بالا" می شود.

دوپامین همچنین می تواند بر سلولهای ایمنی تأثیر بگذارد و ایمنی طبیعی را تنظیم کند. به زبان ساده ، مهربانی سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند!

اجازه ندهید موانع جسمی ، تحرک یا سن مانع کمک به مردم شود. فرصت های زیادی برای ابراز مهربانی در طول روز وجود دارد ، از ارسال یادداشت به دوست یا یکی از اعضای خانواده تا ارائه دانش و وقت خود را به علتی که برای آن مهم هستید.

 

 

مهربانی از کجا شروع می شود؟
ما می توانیم مهربانی را به روشهای مختلف ابراز کنیم. به گفته مربی مجاز زندگی ، جوزلین گوردون ، مهمترین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که "مهربان باشید ، در حالی که در عوض انتظاری ندارید." او اضافه می کند ، "فقط هر ژستی را که احساس خوب و مناسبی برای شماست انجام دهید."

در اینجا فقط چند ایده وجود دارد - برخی اعمال کوچک مهربانی:

چند ماده غذایی آماده فساد ناپذیر به همراه داشته باشید تا به افراد نیازمند ارائه دهید.
یک وعده غذایی برای همسایه سالخورده یا خانواده جوان بپزید.
با افرادی که می شناسید چه کسی دست و پنجه نرم می کنند ، تماس بگیرید ، چه به دلیل بیماری همه گیر یا به دلیل زندگی. گوش دوستانه می تواند گرانبهاترین هدیه باشد.
این را به عادت خود تبدیل کنید که از کارمندان فروشگاه در مورد روزشان س askال کنید. همه باید بدانند که مهم هستند.
بستر را برداشته و دور بریزید.
به خود یادآوری کنید که قضاوت نکنید؛ در عوض ، بدون قضاوت لبخند بزن
به یاد داشته باشید که قبل از اینکه با دیگران مهربان باشیم ، باید یاد بگیریم که با خود مهربان باشیم.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.