سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

وحیده پرچین Vahide Perçin

وحیده پرچین Vahide Perçin

وحیده پرچین (زاده 13 ژوئن 1965) بازیگر و شخصیت تلویزیونی ترکیه است. وی چندین سال با نام ازدواج خود وحیده گوردوم شناخته شد ، اما پس از طلاق ، به نام تولد خود بازگشت.

اوایل زندگی

وحیده پرچین در 13 ژوئن 1965 در کارشیاکا ، ازمیر در خانواده ای از تبار روملی متولد شد. پدرش راننده کامیون و مادرش خانه دار بود. او در دبیرستان گرافیک خواند و سپس وارد دانشکده اقتصاد شد اما در نهایت بازیگری را شروع کرد. او بعداً در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه دوکوز ایلول شرکت کرد و تمام امتحانات نه گانه مدرسه تئاتر را گذراند. او تحصیلات خود را به عنوان بهترین دانش آموز به پایان رساند و از معلم خود Ozdemir Nutku پشتیبانی زیادی دریافت کرد. پس از ترک دانشگاه به آنکارا نقل مکان کرد. بعداً او از تئاتر دولتی پیشنهاد دریافت کرد و سپس به آدانا نقل مکان کرد.

حرفه

در سال 2003 ، پرچین فعالیت تلویزیونی خود را با بازی سوزان کوزان در مجموعه تلویزیونی Bir İstanbul Masalı آغاز کرد. خانواده گوردوم بعداً به استانبول نقل مکان کردند و مدت کوتاهی پس از اینکه پرچین شخصیت Fulya را در مجموعه تلویزیونی Hırsız Polis به تصویر کشید. در سال 2006 ، او در فیلم İlk Aşk در کنار چتین تکیندور بازی کرد. او در سال 2007 برای بازی در فیلم klk Aşk برنده جایزه گلدن طلای بهترین بازیگر نقش اول زن شد. از سال 2007 تا 2010 ، او در سریال Annem بازی کرد و نقش اصلی Zeynep Eğilmez را ایفا کرد. در سال 2010 ، او در فیلم سینمایی Zephyr بازی کرد. این فیلم برای چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم "نارنجی طلایی" آنتالیا و سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو انتخاب شد ، جایی که اولین نمایش آن در آنجا بود. پرچین بعداً در مجموعه تلویزیونی Adını Feriha Koydum ظاهر شد و یکی از نقش های اصلی را در کنار Hazal Kaya به تصویر کشید. او بعداً به دلیل دلایل سلامتی پس از پایان فصل دوم سریال را ترک کرد.

در سال 2012 ، پرچین در سریال Merhaba Hayat بازی کرد که بر اساس سریال اصلی خصوصی Private Practice ساخته شده است. او نقش اصلی را با یتکین دیکنسیلر ، صدا گوون ، نیهان بویکاچاچ ، یاسمین سانینو ، ملیک گونر و کرمسم ایفا کرد. در 13 ژانویه 2013 ، این مجموعه پس از 13 قسمت به پایان رسید. پرچین در ژوئن 2013 پس از خروج مریم اوزرلی از سریال به دلایل سلامتی ، به بازیگران سریال تلویزیونی Muhteşem Yüzyıl در نقش Hürrem Sultan پیوست.

زندگی شخصی

در سال 1991 ، پرچین با بازیگر آلتان گوردوم ازدواج کرد و نام خانوادگی او به حساب می آید. تنها فرزند آنها آلیزه ، که همچنین بازیگر است ، در سال 1994 متولد شد. آنها در سال 2013 طلاق گرفتند. در سال 2011 ، پرچین مبتلا به سرطان سینه تشخیص داده شد و مدت کوتاهی بعد تحت درمان قرار گرفت.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.