سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

سایت تفریحی جیران

سایت تفریحی جیران - اخبار , سرگرمی , فیلم , سلامت , آشپزی , شیرینی پزی , خانه داری , خانواده سبز , ازدواج , کودک داری , ورزش , بیوگرافی , عکس , اطلاعات عمومی ...

مراحل سلفی

مراحل سلفی

برنامه ای جدید به نام Selfie Scenes ( مراحل سلفی ) برای ایجاد کلیپ های ویدئویی کوتاه و واضح در اختیار کاربران آیفون X قرار گرفته است.

شرکت اپل ، برنامه ی iOS جدید خود را برای ایجاد کلیپ های ویدئویی کوتاه و واضح ، به روز رسانی کرده است ، این به روز رسانی دارای یک ویژگی جدید و خاص به نام ( مراحل سلفی ) می باشد که علاوه بر اثرات و استیکرهای های جدید، پشتیبانی از iCloud و یک رابط جدید نیز به روز شده اند.

این ویژگی جدید آیفون X از دوربین (TrueDepth ) برای قرار دادن شما در یک صحنه خاص استفاده می کند ، درواقع دوربین TrueDepth برای ایجاد این کلیپ ها ، اجزای پیش زمینه و پس زمینه را تشخیص می دهد بنابراین می تواند در پیش زمینه یک صحنه ، شما (و هر کسی که در مجاورت و نزدیکی شما هست ) را قرار دهد و به راحتی می تواند اجزای پشت سر شما را فیلتر کند.

یکی از مثال های این ویژگی مراحل سلفی (Falcon Millennium ) در جنگ ستارگان است. شما می توانید یک ویدیو از خودتان داخل یک سفینه فضایی بگیرید که این ویدئو به صورت 360 درجه خواهد بود ، بنابراین هنگامی که شما حرکت می کنید، ویدئو به شکلی ادامه می یابد که انگار شما واقعا در آن صحنه حضور دارید .

کلیپ ها دارای 12 صحنه ی مختلف می باشند : Metropolis، Riverfront، Millennium Falcon، Mega-Destroyer، Sketchbook، 8 بیتی ، باغ چای(Tea Garden)، Cityscape، Galactic، استیکر ها، گرافیتی و Brushstrokes.

شما همچنین می توانید کیفیت ویدیو خود را با استفاده از جلوه ها و استیکر های جدید افزایش دهید . دوربین اپل شامل چهار فیلتر جدید به نام های : Charcoal ، Indigo، Sienna، و Watercolor می باشد ، که می تواند در زمان گرفتن ویدئوی واقعی مورد استفاده قرار بگیرد.

استیکر های جدید بر اساس شخصیت های دیزنی طراحی شده اند که شامل لوک اسکولر، دارت وایدر، و شاهزاده لایا از جنگ ستارگان می باشند. اپل همچنین دارای یک موسیقی متن جدید است که به طور خودکار با توجه به طول ویدیو شما تنظیم می شود.

با ادغام جدید iCloud، اکنون می توانید پروژه های کلیپ ها را به راحتی بر روی هر دستگاه iOS مرتبط با حساب خود ویرایش کنید. اگر پروژه ی جدیدی را روی آیفون خود شروع کنید ، می توانید از طریق iPad به راحتی به آن دسترسی داشته باشید . این پروژه ها شامل مراجع عکس ها و فیلم ها در کتابخانه ی عکس های iCloud شما می باشد، بنابراین کلیپ ها فضای ذخیره سازی iCloud خود را از دست نمی دهند.

اپل واسط کلیپ های خود را برای راحتی بیشتر به روز رسانی کرده است تا تمامی دکمه ها تنها با انگشت شست شما قابل دسترسی باشند (در نسخه قبلی، برخی از دکمه ها در بالای صفحه قرار گرفته بودند ) مرورگر جدید باعث شده که شما موضوع مورد نظر خود را راحت تر و سریع تر پیدا کنید. 

برای داشتن تمام این ویژگی های جدید کلیپ 2.0 ، شما حتما باید آیفون X جدید را داشته باشید یعنی یک دستگاه iOS با یک پردازنده A10 برای جلوه های جدید مورد نیاز است. البته کلیپ 2.0 در دستگاه های قدیمی شرکت اپل مانند : iPhone 5s، iPad Air و iPad Mini 2 نیز قابل اجرا خواهد بود اما باید iOS 11.1 روی این دستگاه ها نصب شود والبته حتی با نصب iOS جدید روی این دستگاه ها ، باز هم نمی توانید به مراحل سلفی و یا جلوه های جدید دسترسی داشته باشید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.